בריאות ורפואה

הטבות מהמדינה וקצבת ניידות לחולים הסובלים מאי ספיקת עורקים

אי ספיקת עורקים הינה מחלה לא פשוטה כלל. החולים במחלה זו זקוקים לסיוע צמוד ומתמיד ורבים מהם נכנסים לבעיות כלכליות רבות לאחר שהם מגלים כי הם חולים במחלה זו, בעיות כלכליות המגיעות מתוך העובדה שהם לא יכולים לעבוד ולהתפרנס כפי שיכלו לעשות בעבר. לכן, בכדי לסייע לחולים באי ספיקת עורקים, ובכדי להעניק להם חיים הרבה יותר טובים והרבה יותר נוחים, המדינה מעניקה להם מגוון הטבות שונות, קצבאות וסיוע רב, כאלו שבעזרתם יוכלו לחיות ברמת חיים טובה יותר ולממן את כל הטיפולים ואמצעי העזר להם הם זקוקים בכדי לעבוד למרות המחלה.

 

סובלים מאי ספיקת עורקים ? מגיעה לכם קצבת ניידות
לבדיקת זכאות לקצבה מהמדינה מלאו את פרטיכם:



קצבת ניידות והחשיבות שלה לחולים

קצבת ניידות הינה קצבה אשר מוענקת לנכים ואנשים אשר המחלה שלהם פגעה ביכולת ההליכה והניידות שלהם. קצבה זו כוללת גם חלק כספי, אשר מועבר לחולים בכל חודש, וגם סיוע בעל שווי כספי רב כמו סיוע ברכישת רכב והתאמה שלו לצרכי הנכה, פטורים ממיסים שונים ברכישת הרכב ועוד. המשמעות של הקצבה הזו הינה להעניק לנכה אפשרות להמשיך את חייו בצורה עצמאית ככל הניתן ולהתנייד בצורה קלה ופשוטה יותר, מבלי שיהיה זקוק לרכבי הסעה או יאלץ לבקש מבני משפחה או חברים לעצור את שגרת יומם בכל פעם מחדש בכדי להסיע אותו לטיפולים ואבחונים שונים.

הטבות נוספות מהמדינה

מלבד קצבת הניידות, החולים באי ספיקת עורקים זוכים להטבות נוספות ומשמעותיות מאוד מהמדינה, הטבות אשר ישפרו את חייהם. הם יכולים לקבל קצבת נכות חודשית, תו נכה וחניה צמודה וקרובה לבית, השתתפות בהוצאות על טיפולים שונים ועוד. לכן, אדם אשר מגלה כי הוא חולה באי ספיקת עורקים, חשוב מאוד שיפנה לאדם המומחה בכל הנוגע לקצבאות והטבות מהמדינה לנכים, אדם אשר ייצג אותו מול הרשויות השונות כמו ביטוח לאומי, משרד הבריאות ומס הכנסה, ויסייע לו למצות את כל הזכויות המגיעות לו כתוצאה מהמחלה בה הוא חולה. חשוב לבצע זאת מוקדם ככל האפשר, לפני שהחולה מתחיל להוציא מכיסו הפרטי סכומי כסף לא מבוטלים על הטיפולים השונים.