כללי

כלי עבודה שימשו אותנו מאז ומעולם לעבודות שונות. בין אם אנו אנשי מקצוע בתחום האינסטלציה, בנייה או כל תחום אחר ובין אם אנו אנשים שלא עוסקים במקצוע טכני ספציפי אלא צריכים את כלי העבודה הללו לתיקונים שגרתיים והתקנות שונות יש לנו מגוון רחב של כלים. פעם היו אלו רק הכלים הידניים שהיו דורשים מאתנו הפעלת כוח לשימוש כדוגמת סט בוקסה, מפתח שוודי וכדומה והיום אלו גם כלי עבודה נטענים נוחים מאוד לעבודה. בחירת כלי עבודה צריכה להיעשות לא רק בהתאם למחיר שלהם אלא בעיקר בהתאם לאיכות שלהם ולחוזק שלהם, וכלי עבודה נטענים אם בוחרים את הטובים שבהם, ישמשו אותנו לשנים רבות.

יתרונות כלי עבודה נטענים

כלי עבודה נטענים כשמם כן הם, כלי עבודה עם סוללה שניתן להטעין אותה ולעשות בהם שימוש לעבודות שונות. יש מברגות, פטישונים ועוד כלים רבים שיש להם כמה יתרונות. ראשית, הם חוסכים את הצורך בהפעלת כוח פיזי, כך לדוגמא המברגה תוכל לחלץ לנו ברגים שקשה לפתוח או לסגור באופן ידני. שנית, הם ניידים וניתן לעבוד איתם בכל מקום וכל מה שצריך לוודא הוא שיש מספיק סוללה לעבודה עימם ואנו לא צריכים להיות מקובעים למקום אחד. לא צריך להיות ליד נקודת חשמל ולא צריך כבל מאריך, פשוט מפעילם אותם ומתחילים לעבוד.

כלי עבודה נטענים או חשמליים?

כלי עבודה נטענים עובדים אם כן על סוללות בשונה מכלי עבודה חשמליים שעובדים עם חיבור ישיר לחשמל בלבד. גם לכלי עבודה חשמליים יש יתרונות על פני הנטענים כך לדוגמא אין צורך לדאוג לסוללה שמלאה תמיד אלא עם כל נקודת חשמל ניתן להתחיל ולעבוד. יתרון נוסף הוא המחיר, כלי עבודה חשמליים זולים יותר בדרך כלל מכלי העבודה הנטענים. חשוב כמובן להתאים את כלי העבודה לצרכים השונים ולסוג העיסוק והעבודות המתבצעות וכמובן לא לשכוח את יתרון הניידות החשוב שכלי עבודה נטענים מספקים.

הדבר החשוב ביותר כפי שציינו הוא לבחור באיכות על פני מחיר, וחיסכון היום יכול לעלות ביוקר מחר וגם את זה כדאי לקחת בחשבון.