שיווק באינטרנט

עולם הפרסום והשיווק חווה טלטלות רבות לאורך השנים, אך אין עוד אתר או תוכנה, רעיון או אסטרטגיה שיצרו שינוי כה מהותי בתפיסת מערך השיווק והפרסום של כל עסק כמו גל השינוי שיצרה גוגל הענקית כשהוציאה לעולם המקוון את גוגל-אדוורדס, ממשק הפרסום המוצלח והיעיל שלה.

העובדה שהמילה "גוגל" לא דורשת הסבר, וכי ניתן לזרוק אותה לאוויר כמעט בכל מקום בעולם כיום וכולם יודעים על מה מדובר יכולה לתת לכם את הרקע וההבנה עד כמה יעילים ומוצלחים יכולים להיות קמפיינים באינטרנט המבוססים על כוחה של החברה, וברשומה קצרה זו נביא בפניכם את היתרונות של קמפיינים אינטרנטיים ב-Google.

גוגל וקמפיינים באינטרנט – יעילות, יעילות, יעילות!

המטרה הסופית של כל קמפיין היא אפקטיביות, ביצירת באזז, בחיזוק המותג, וכמובן, בהעלאת מחזור המכירות של החברה או העסק שלכם, בין אם מדובר במוצר או שירות, אונליין או אופליין. היעילות של גוגל נשענת על כוחה העצום כמנוע החיפוש הפופולארי בעולם. יש הרבה הזדמנויות לקמפיינים באינטרנט, והרבה חברות שמציעות מיני פתרונות שונים ומשונים, חברת אינטרסקאי נחשבת לבית הותיקות בתחום השיווק באינטרנט.

קמפיין שיווק איכותי במערך השיווק של גוגל אדוורדס מאפשר לכם גישה לפוטנציאל הגדול ביותר בעולם ללקוחות, והזדמנות להפגיש את המותג שלכם עם כל גולש המחפש מושג זה או אחר הקשור בצורה ישירה למוצר או לשירות שלכם, השיווק היעיל והישיר ביותר כיום לכן חשוב שמומחי קידום וקמפיינרים בעלי ניסיון וידע ינהלו עבורכם את מערך השיווק.

איך זה עובד?

קמפיינים באינטרנט מתחילים ונגמרים במילות מפתח נכונות, מילות המפתח שאתם יודעים שהלקוחות הפוטנציאלים שלכם מחפשים כשהם ניגשים לרשת בכדי למצוא מענה לצורך זה או אחר. צוות מומחי הקידום של אינטרסקאי בוחנים בקפידה כל קמפיין בנפרד. הקמפיין האינטרנטי שלכם מתחיל במחקר מילות מפתח, איתור של אותם משפטים ומילים שמכוונים בדיוק לנישה שלכם, למוצר שלכם ולשירות שלכם, בכדי למקסם את היעילות של הקמפיין. השלב הבא הוא בניית פרסומת – טקסט, תמונה או סרטון. בהתאם לתקציב, רוב המפרסמים בוחרים בפרסום על-בסיס טקסט בלבד, יעיל, מהיר וזול. יש לייצר מודעה פשוטה וישירה שתפעיל את הלקוח הפוטנציאלי ו"תלחץ לו על הכפתורים".

משם הדרך להצלחה סלולה לפניכם, שכן לאט-לאט יותר ויותר גולשים ייחשפו למודעה שלכם, ילחצו על הלינק, ויגיעו אל האתר או לעמוד הנחיתה שלכם, בדרך להפוך ללקוחות משלמים. לשיחת ייעוץ ללא התחייבות עם יועץ פרסום מומחה לשיווק באינטרנט של חברת NCYMEDIA התקשרו: 04-8814056 ונשמח לסייע.