שיווק באינטרנט

ניהול דפי פייסבוק בצורה יעילה יכול להיות אחד המפתחות החשובים והחיוניים להצלחת העסק שלך, ואחד הכלים ליצירת שגשוג. שלא כמו גוגל, פייסבוק היא רשת חברתית, והיכולת שלך לייצר מענה לצרכים החברתיים המבוססים על תקשורת עם הקהל שלך היא זו העומדת בבסיס ההצלחה שלך במהלכי שיווק בפייסבוק.

לפניך מספר טיפים חשובים שיכולים לתרום לא מעט להצלחת מערך הפרסום שלך ברשת החברתית הגדולה בעולם, ולהביא את ניהול דפי הפייסבוק שלך למקסימום הפוטנציאל שלהם.

לקרוא ולזכור – טיפים לניהול דף פייסבוק מוצלח:

עדכונים – ניהול דפי פייסבוק הוא כמו ניהול רשת חברים, וכמו שאתה מעדכן את החברים הטובים שלך בכל מה שעשית היום או בתוכניות שלך לעתיד, כך גם החברים שלך בפייסבוק צריכים לקבל עדכונים. יש לעדכן באופן שוטף את עמוד הפייסבוק שלכם, אך מבלי להעיק, ולהתאים את כמות הפרסומים, אופיים והשעות בהם אתם מפרסמים לקהל היעד שלכם. ערך מוסף – אל תתעסקו בפרסום, התעסקו בהעשרת הלקוחות שלכם, ממש כמו חברים טובים. פרסמו פוסטים בעלי ערך מוסף שייתנו לחברים שלכם ליהנות מידע, עניין, בידור או כל דבר אחר, בהקשר של העסק, ואפילו מחוץ להקשר.

עוררו לפעולה – אם הצלחתם לייצר תגובה כלשהי מהגולשים שלכם – לייק, שיתוף או תגובה בפוסט משלהם, הרי שעליתם על משהו, ומוטב שתבינו היטב מה עבד בפוסט הזה. הנעה מוצלחת לפעולה היא הבסיס החשוב ביותר בניהול דפי פייסבוק בצורה יעילה.

עיצוב ומיתוג

עיצוב ומיתוג דפי הפייסבוק שלכם הוא לא דבר שיש לקחת כמובן מאליו. נכון, העיצוב בפייסבוק מוגבל למבנה של הדף, ואינו גמיש כמו בניית אתר משלכם, אך יש לכך יתרונות רבים, שכן זה מקל גם עליכם וגם על הלקוח, שמגיע לשטח מוכר יחסית, ולא עסוק בהתמצאות, אלא בהנאה והתרשמות מהעבודה שעשיתם בגבולות המוכר לו. השקיעו במיתוג ובעיצוב הראשוני, מהלוגו, התמונה העליונה, תמונת הפרופיל, וכל העמודים האפשריים בניהול דפי פייסבוק, כדי שכל גולש יוכל למצוא כל פיסת מידע חיונית, משעות הפתיחה, דרך כל המוצרים, ועד לשאלות נפוצות, מבלי להתייאש מחיפוש עקר אחר תשובות לשאלות שלו. ישנם חברות פרסום המתמחות בשיווק באינטרנט, אינטרסקאי הינה חברת שיווק באינטרנט מבין הוותיקות הקיימות בשוק. אינטרסקאי מעסיקה צוות מומחי קידום ומנהלי קהילות פייסבוק המנהלים עמודים עסקיים בפייסבוק וקמפיינים ללקוחות החברה. אנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ ללא כל התחייבות עם מומחי השיווק של NCYMEDIA , התקשרו עכשיו: 04-8814056 ונשמח להכיר!