בריאות ורפואה

אם אתם סובלים מבעיות בכלי הדם, ורופאי קופת החולים כבר לא מוצאים פתרון, ייתכן כי הגיע הזמן לפנות אל רופאים מוסמכים יותר, מנוסים יותר ובעלי מכשור מתקדם יותר אשר מאפשר להם לאבחן את הבעיה בצורה הרבה יותר פשוטה והרבה יותר קלה.

מומחה לכלי דם
מומחה לכלי דם

כיום בכל בית חולים ניתן למצוא מומחה לכלי דם אך ישנם בתי חולים הידועים במחלקות ייחודיות המתמחות במחלות דם. בתי החולים הללו מגייסים לשורותיהם את טובי המומחים בתחום כלי הדם וכך, חולים אשר זקוקים לאבחון או טיפול מקצועי בתחום זה, ולא מוצאים תשובה בשום מקום אחר, יכולים לפנות לשם וייתכן כי ימצאו את הפתרון לו הם מייחלים.

לפנות באופן פרטי?

כמובן, פניה אל מומחה לכלי דם המועסק בבית חולים באופן פרטי הינה פנייה שיכולה לעלות לכם סכומי כסף גבוהים מאוד. לכן, לפני שאתם פונים אל מומחה כזה נסו לגייס את הכיסוי הרפואי שלכם בקופת החולים, או כיסוי רפואי פרטי במידה ויש לכם, לטובת העניין. פעמים רבות תוכלו לגלות כי קופת החולים מכסה חלק ניכר מהעלויות של פניה למומחה מסוג זה, בייחוד אם תקבלו הפניה מרופא קופת החולים לשם כך, ובצורה הזו תוכלו לחסוך סכומי כסף נכבדים מאוד ללא כל בעיה.

איך לבחור בית חולים?

לפני שאתם בוחרים את בית החולים אליו אתם מתכוונים לפנות בדקו אותו היטב. בדקו את מחלקת כלי הדם באותו בית חולים, את מומחה לכלי דם אשר מנהל את המחלקה ואת חוות הדעת וההמלצות על אותו בית חולים. זכרו כי לא כל בית חולים יכול להעניק לכם שירות, אבחון או פתרון טוב יותר מזה של קופת החולים, רק בית חולים בעל מומחיות בתחום זה ובעל מכשור מתקדם המאפשר לבצע אבחונים מקיפים ומקצועיים יותר.

בנוסף, במידה ומדובר בפניה לטיפול בבית החולים, טיפול אשר יצריך מכם ימי אשפוז, עליכם לבחון את המחלקה של בית החולים, לבדוק את תנאי האשפוז, את הכיסוי מקופת החולים ועלויות ההשתתפות שלהם וכל דבר נוסף אשר נוגע לתקופת האשפוז עצמה.