כללי

עסק קיים בזכות העובדים. עסק מצליח ומשגשג הוא בזכות עובדים מרוצים המרגישים יעילים ומוערכים. הסוד לכך טמון בשיטה מאד פשוטה שכבר רצה המון זמן בכל עסק או מפעל גדול והיא ארגון של יום כיף לעובדים לפחות פעם פעמיים בשנה. הוצאת העובדים לאוורור ביום אחד של כיף הוא מתנה לכל עסק, חברה או מפעל שרוצים לקבל תפוקה מלאה בייצור לצד עובדים מרוצים ונאמנים.

ימי כיף לעובדים

יום כיף לעובדים מחייב תכנון קפדני

יום כיף לעובדים צריך להיות מתוכנן כך שלא ייפגע בתהליך העבודה השוטף של העסק. לצורך כך מוקם צוות שיהיה אחראי על ניהול תקין של המהלך הזה משלב התכנון ועד שלב הסיום. להוציא עובדים ליום של כיף דורש לוגיסטיקה מורכבת ומחייב שיהיה בסינרגיה מוחלטת עם כל המחלקות אחרת במקום יום של ניצחון יהיה יום של כישלון. בשלב הראשון יש לקחת מספר אפשרויות ולעשות להן פילוח מבחינת יכולת העובדים לעמוד בהן לצד המשך התנהלות המפעל, בהמשך יש לעמוד בתקציב שעומד לשם כך וזה כולל לדאוג גם להסעות הלוך ושוב מהמקום שנבחר. דוגמאות לימים מאורגנים כאלו הם רבות ולהלן חלק קטן מהן:

  • יום גיבוש בשטח בליווי נסיעה על טרקטורונים וארוחת צהריים אותנטית כמיטב המסורת.
  • יום ספא מפנק ובריא שיכלול עיסויים שונים, שימוש במתקני המקום באופן חופשי וארוחת צהריים מפנקת כיד המלך.
  • יום העצמה אישית שיכלול הרצאות מפי הטובים ביותר בתחום לצד סדנאות מרתקות בסיומן ארוחה שטרם נראתה כמותה.

יום כיף לעובדים מתכון לחברות טובה

המטרה במפגשים הללו היא למעשה לקרב יותר את העובדים אחד לשני. עבודה בסביבת אנשים חיוביים ואהובים אחד על השני משנה באופן חד משמעי את התפוקה היומית של כל אחד ואחד מאתנו. אנו מבלים את רוב שעות היום בעבודה ולעיתים אף יותר מאשר בבית ואין יותר חשוב מאשר להיות בחברה שהיא נעימה. יום כיף לעובדים טומן בחובו המון מתחום הפסיכולוגיה ולכן הוא מאד מומלץ לכל בעל עסק שרוצה עובדים מרוצים, שעובדים טוב ושכייף להם להגיע למקום העבודה. זאת עובדה שעובדים רבים שהיו ביום כיף חוזרים מחוזקים, מאושרים עם המון אנרגיות להמשך עבודה שוטף ומוצלח.