כללי

חברות תובלה והעברה אינן מהוות מקשה אחת. יש חברות שמספקות אך ורק שירותי שינוע מנקודה א' לנקודה ב'. חברות אחרות מספקות גם שירותי שינוע וגם שירותי אריזה למעוניינים בכך. בנוסף, יש גם חברות שמספקות שירות חשוב של הורדת או העלאת פריטים שונים לגובה רב באמצעות מנוף הרמה לגובה. שירות כזה, יש לומר, נחוץ לא רק ללקוחות עסקיים. יש גם לקוחות פרטיים רבים שנעזרים בשירות זה, שתועלות רבות בצדו.

5555

גובה אינו מכשול

כפי שיש חברות שונות שמספקות שירותי תובלה והעברה יש גם סוגים שונים של מנופי הרמה. מנוף הרמה לגובה יכול להגיע לגבהים שונים, כאשר במבנים נמוכים לא כל כך משנה איזה מנוף מזמינים. כאשר נדרשת הובלה עם מנוף שיגיע לקומות גבוהות, הדבר כבר מצריך בדיקה יותר משמעותית. יש חברות הובלה שבבעלותן מנופים שונים ויש גם כאלה שמציעות תובלה עם נשיאת משאות שונים לגובה רב מאוד. הדבר המרכזי הוא להבין שכמעט לכל גובה שבו מעוניינים תהיה חברת הובלה שתוכל לספק מענה מתאים. הדבר רלוונטי מאוד כאשר רוצים להעביר רהיטים או ציוד כבד וגדול במיוחד אך גם כאשר מדובר בבניין ללא מעלית או כאשר רוצים לסיים את העבודה במהירות רבה יותר.

זריזות במשקל כבד

שירות של מנוף הרמה לגובה מאפשר גישה כמעט לכל יעד בקלות ולא פחות חשוב – גם במהירות. לא משנה אם צריך להעלות פסנתר לקומה השלישית או אם צריך להעלות ספה גדולה לקומה השמינית, עם מנוף הפעולה תמיד תתבצע מאופן מדויק ומהיר. אפילו כאשר מדובר בבניין שיש בו מעלית, פעולה של מנוף תהיה מהירה יותר שכן נחסך מהסבלים לא מעט מרחק הליכה עם מטען כבד וחוסכים גם מעבר בחדר מדרגות שלא תמיד מספק מעבר רחב ונוח. בנוסף, כאשר מבינים שהמנוף מעביר את הכבודה והתכולה ישירות אל הבית או לתוך המשרד (דרך מרפסת גדולה או חלון רחב), קל להבין את משך הזמן שנחסך.

אין ספק שבהובלות גדולות לשימוש במנוף יש משקל רב יותר. אין ספק שבהובלות של משרדים או הובלות ללקוחות עסקיים למהירות יש יתר חשיבות בהחזרת העסק לפעילות לאחר סיום ההעברה. עם זאת, גם עבור לקוחות פרטיים רבים יש העדפה למהירות ביצוע ולזריזות. בנוסף, כאשר מדובר בבניין ישן וללא מעלית וכאשר רוצים לדאוג לשלמותו של פריט יוקרתי, כבד ומסורבל במיוחד, מנוף הרמה לגובה הינו בהחלט שירות שאין לו תחליף.

מומחים למנופים

יש הובלות שבהן מנוף הרמה לגובה יהיה לא מאוד חיוני ואפילו לא ממש יעיל. כך המצב למשל כאשר מדובר בהעברה של פריטים בכמות קטנה, ללא רהיט גדול או ללא ציוד כבד במיוחד. עם זאת, ישנן הובלות שבהן למנוף תרומה מכרעת לא רק מבחינת מהירות אלא גם מבחינת גישה נוחה. פסנתר אפשר להכניס למעלית? בוודאי שלא! ומה עם ספה ארוכה במיוחד או שידה ענקית, עמדת קבלה של משרד או ארון משרדי במשקל עצום? בכל המקרים הללו וגם באחרים, מנוף ייתן מענה מצוין. כל זאת, בתנאי שמדובר בכלי עבודה איכותי, עם מפעיל מנוף מקצועי ואמין.

נחוץ לכם שירות הובלות עם מרים משא? כדאי שתפנו לחברה מנוסה ומקצועית, שתוכל למצוא את הפתרון הנכון בהתאם לתנאי המשימה, לגובה המבנה, לסוג התכולה. בדרך כלל כדאי להעדיף חברות מנוסות ובעלות מוניטין, חברות שבודקות היטב את הדירה או המשרד עוד לפני שהעבודה מתבצעת. עוד כדאי להקפיד על הסכם עבודה מסודר, תמחור הוגן והערכת משך הביצוע של העבודה.